Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Nový Renault je po čertech rychlý

Nový Renault je po čertech rychlý

Alonso a Fisichella vystrašili zbytek startovního pole.

Vystoupení nového monopostu R25 během testů ve španělské Valencii lze přirovnat k vlně tsunami. Vystoupení Fernanda Alonsa a Giancarla Fisichelly notně vystrašilo zbytek startovního pole.
 
Vůz Alonsa sice postihlo selhání motoru a Fisichellu zradila spojka, ale i tak Renault zářil. Francouzské vozy totiž dokázaly držet tempo i během delších pobytů na trati.
 
Alex Wurz byl sice včera ve Valencii nejrychlejším mužem, ale Rakušan jezdil s McLarenem loňské specifikace. Alonsův nejlepší čas 1:09,992 zaostal o pouhou jednu sekundu za neoficiálním traťovým rekordem Kimiho Räikkönena.
 
Testovací jezdec stáje B•A•R Anthony Davidson přiznal, že měl problémy držet s R25 krok. Davidson přitom pilotoval letošní model BAR007. Výsledný dojem byl ještě pikantnější, když se ukázalo, že se nejedná o pouhé PR vystoupení s malým množstvím paliva.
 
Byli sakra rychlí,“ uvedl Davidson. “Nedokázal jsem s nimi držet krok. Myslel jsem si že jedou na výpary, ale oni přitom ujeli pětadvacet kol.
 
Fisichella byl s účinkováním Renaultu velmi spokojený. V této souvislosti nelze nepřipomenout prohlášení, která padala během úterního slavnostního představení nového Renaultu v Monaku. Renault by měl letos údajně vyhrát několik závodů a bojoval o vítězství v šampionátu.
 
Jsme velmi rychlí,“ prohlašoval sebevědomě Fisichella. "Mohu Vám říci, že jsme momentálně mnohem konkurenceschopnější, než ostatní.
 
Během prvních kol dokážeme jezdit časy na úrovni 1:10 a později okolo 1:11. Toto auto je fakt dobré.
 
Je jasné, že pneumatiky začnou po pár kolech klouzat, ale to je díky letošním nařízením normální. Motor je rovněž dobrý. Máme mnohem větší výkon. Ve středních a vysokých otáčkách je mnohem lepší než loňský agregát. V nízkých otáčkách si jsou oba motory velmi podobné.