Red Bull pojede téměř bez reklam
Horner: "Mateschitzovi se auto líbí."
Monoposty formule 1 představují atraktivní plakátovací plochu a je velmi obtížné si je představit bez log sponzorů. O to větší atrakcí se mohou stát vozy stáje Red Bull, které letos neponesou téměř žádné reklamy.
Během testů v Jerezu jezdili David Coulthard a spol. s monoposty RB1 v tmavém provedení a téměř bez reklam partnerů. Vozům Red Bull tak bude jednoznačně dominovat propagace značky Red Bull.
Šéf týmu Christian Horner popírá, že nepřítomnost log sponzorů znamená nedostatek finančních zdrojů. "Náš rozpočet je rozumný a vlastníkovi týmu Dietrichovi Mateschitzovi se líbí auto tak, jak vypadá."
RB1 tak ponese pouze symboly firem Michelin a Rauch. Podle Horner se však Red Bull nebrání komerční podpoře, která bude mít tu správnou formu.