Novinky

  • 14.04.2025 Bad Hülkenberg byl diskvalifikován z VC Bahrajnu kvůli sedřené spodní desce

  • 13.04.2025 Bad Russell a Antonelli přišli o 1 místo na startu VC Bahrajnu

  • 07.04.2025 Bad Japonec Šigeaki Hattori, účastník Indy 500, zahynul při dopravní nehodě ve věku 61 let.

Facebook Instagram

Grosjeanovi se auto ovládá mnohem líp

Grosjeanovi se auto ovládá mnohem líp

Haas: Přesně ve středu pole

Haas se ocitl přesně ve středu pole – na startu bude zaujímat 10. a 11. pozici, ale poprvé v této sezoně bude stát Grosjean alespoň o pár metrů před kolegou Magnussenem. Každopádně si tím oba vytvořili velmi slušné postavení k útoku na bodovaná místa. Platí to zejména pro Grosjeana, jehož konto je zatím prázdné.

Francouz měl znovu namále. Po potížích ve třetím tréninku, v němž doslova shořely jeho brzdy, museli mechanici výměnit celý brzdový systém. A stihli to na poslední chvíli, aby mohl Grosjean vyjet do první části kvalifikace. Odměnil se jim pátým nejlepším časem. V Q2 byl šestý a překonal i oba red bully, které však použily tvrdší směs pneumatik. Určitě si však věřil, že by mohl Péreze a Sainze v boji o postavení na startu zdolat. Nakonec se mu to nepodařilo.

Dnes dopoledne se projevil náš problém s elektronickým řízením brzd, ale chlapi na něm úžasně zapracovali a připravili auto dobře,“ poděkoval Romain Grosjean. „Měli na něm hodně práce. Inženýři včera večer změnili spoustu věcí na nastavení. Auto se mi pak ovládalo líp. Dnes jsem z něj měl výborný pocit. Mám z toho všeho radost. Hlavně z toho, že jsem se probojoval až do třetí části kvalifikace. Neměli jsme v ní ideální pozici. V posledním kole auto nedrželo na vozovce tak jako předtím v průběhu kvalifikace. Musíme analyzovat a pochopit příčiny. Zítra bude klíčová první fáze do přezouvání. Startujeme na ultraměkkých pneumatikách a všichni za námi na výhodnějších měkkých, ale můžeme se odtud odrazit.

 

Romain Grosjean si pochvaluje, že se mu auto ovládá mnohem líp než v úvodních závodech

 

Kevin Magnussen nezopakoval výkon z Bahrajnu, kde patřil k největším překvapením kvalifikace. „Trochu mě zklamalo, že jsem se v kvalifikaci nedostal do třetí části. Měl jsem špatné zahřívací kolo a na těchto gumách a téhle dráze je moc málo času, aby získaly optimální vlastnosti. Pokud se nechytí perfektně při zahřívání, ztratíte hodně z výkonnosti. Kromě toho jsem nezajel perfektní kolo. Přesto si myslím, že jedenáctý flek na startu není nejhorší. Na start závodu si můžeme vybrat typ pneumatik, a to je pro nás výhoda. Auto je docela dobrý,“ zhodnotil své vyhlídky dánský jezdec.