Haas se představil v nových barvách
Inspiroval se slavnými černozlatými lotusy
Jako první stáj představil dnes svoje auto pro nadcházející sezonu Haas. Popravdě řečeno, monopost VF-19 byl zatím jen ukázán na studiových fotografiích. Nejzajímavější je pochopitelně lakování vozu.
Jak už bylo anoncováno, vychází z barev nového titulárního sponzora Rich Energy. Silně připomíná slavné lotusy ze sedmdesátých a osmdesátých let, spjaté s cigaretovou značkou John Player Special. A nejde o podobnost čistě náhodnou.
„Tahle auta jsem vždy miloval,“ přiznal šéf Rich Energy William Storey. „Jejich design považuji za nejvelkolepější v celé historii F1. Nemusíte být zrovna Herculem Poirotem, abyste poznali, že na něj hodláme svým způsobem navázat.“
Svérázný majitel továrny na energetické drinky se netají ambiciózními podnikatelskými plány: „Chceme konkurovat Red Bullu, to je jasné. Jsme přesvědčeni, že formule 1 je nejvhodnějším prostředím k dosažení tohoto cíle. To, že jsem obrovským fandou automobilů a tohoto šampionátu, tomu jen napomáhá. Bude to paráda!“