Seidl přijde brzy, Petrobras má zpoždění
Keyův příchod stále v nedohlednu
McLaren se pomalu vzpamatovává ze šoku, kterým byly pro tenhle tým slabý začátek minulé sezony a následné personální zemětřesení, které tak navázalo na rozchod s Hondou. Zak Brown dal dohromady nové sponzory a v průběhu roku se tým posílí i po personální stránce.
Nový ředitel týmu McLaren F1 Andreas Seidl je už "na cestě", ale stále ho vážou závazky vůči bývalému zaměstnavateli. Dnes již je ale alespoň známo datum, kdy obsadí svou kancelář ve Wokingu. Bude to 1. května, tedy krátce po Velké ceně Ázerbájdžánu.
Kromě nového šéfa se čeká i na nového technického ředitele. Tím bude James Key, o tom víme již přes půl roku. Jenže datum jeho příchodu stále nebylo oznámeno. Pokud měl ve smlouvě s Toro Rosso zakotvenou roční lhůtu, mohlo by to být až po letošní letní přestávce, když už budou práce na voze pro rok 2020 v plném proudu.
A připraveni nejsou ani odborníci z Petrobrasu, přestože již během roku by mohli být. Loni bylo oznámeno, že brazilský ropný gigant se stává partnerem McLarenu. V prvním roce spíše sponzorem, ale už teď měl dodat i palivo a maziva. Zdá se ale, že Brazilci výzvu podcenili. McLaren prozatím pokračuje v nakupování výrobků BP a Castrol, partnera výrobce jeho motorů Renault. Těžko říct, zda by se pak vyplatilo měnit dodavatele uprostřed sezony.
"Společný vývoj s Petrobrasem pokračuje, ale momentálně nemáme žádné termíny," řekl Gil de Ferran, sportovní ředitel týmu. "S Petrobrasem jsme navázali výborné vztahy a vývoj paliv pokračuje i teď, v této chvíli."