Strategie se předem nedá odhadnout
Tvrdí šéfinženýr Williamsu Sam Michael.
Šéfinženýr Williamsu Sam Michael očekává, že by vlastnosti první zatáčky po startu měly připravit zajímavou podívanou. Současně řekl, že místní pouštní prostředí může být příčinou různých problémů a doufá, že se nepotkají s písečnou bouří.
'Při pohledu na plánek okruhu je trať plná zatáček, převažují pomalé,' řekl Sam Michael. 'Nicméně tam jsou také tři rovinky, které mohou nabídnout příležitosti k předjíždění.
Z tvaru první zatáčky předpokládám, že by start závodu mohl být velmi zajímavý.
Na autě jsme po Malajsii, kde jsme byli konkurenceschopní, provedli určitá zlepšení,' řekl dále Sam Michael. 'Ačkoli ne tolik konkurenceschopní, abychom vyhráli. 'Michelin přiveze dvě směsi, které už známe. Jejich volba bude na novém okruhu zajímavá.
Mohli bychom vidět určitou změnu ve strategii, protože nevíme, kolik času strávíme v boxech ani jaká bude spotřeba či opotřebení pneumatik,' dodal Sam Michael.