Ferrari je s vývojem KERSu pozadu
Přední italský tým už letos s jeho odzkoušením na trati nepočítá.
Technický ředitel Ferrari, Aldo Costa, vybral systém použití nahromaděné energie z brzd, KERS, za největší výzvu z celé řady změn pravidel pro sezonu 2009.
"Musí to být malé a lehké, aby to co nejméně ovlivnilo ovládání vozu," řekl Costa.
A dále odkryl, že Ferrari ještě na trati KERS netestovalo a že to tým nemá v plánu ani v probíhajích testech v Jerezu, ani při posledním letošním testu v portugalském Algarve, ke kterému se italský tým přihlásil.
Magazín Auto Motor und Sport napsal, že hlavní problém Ferrari a jeho technického partnera firmy Magneti Marelli spočívá v elektromotoru.
Tiskový mluvčí Ferrari Luca Colajanni dodal: "KERS začneme testovat spolu s novým vozem."
Monopost F2009 by se měl na trati objevit v průběhu ledna a zatím není zřejmé, zda Ferrari nasadí systém do prvního závodu sezonu či nikoliv.