LG Electronics uvažuje o rožšíření svých aktivit ve formuli 1
Spolupráce v oblasti techniky vychází LG na 15 milionů dolarů ročně.
Jihokorejská společnost LG Electronics, která se na konci loňského roku stala technickým partnerem formule 1 (informovali jsme vás zde), uvažuje o širším zapojení se do sportu.
V současné době je možné spatřit tuto značku během televizních přenosů, v grafice časomíry a na jednotlivých okruzích, což představuje náklady v hodnotě 15 milionů dolarů za rok.
Šéf LG pro sponzorování Andrew Barrett připustil možnost, že by firma mohla rozšířit své působení ve formuli a sponzorovat některý z týmů.
Na otázku, zda LG zvažovalo podporovat tým formule 1, ještě než uzavřelo smlouvu s FOM (Formula One Management), Barrett odpověděl: "Nemůžu k tomu nic říct, protože jednání ještě nebyla ukončena."
"Rozhodli jsme se udělat náš první kontakt s formulí 1 tím, že ji budeme podporovat, což je základ našeho vztahu s celým šampionátem. Myslím si ale, že jsme v našich aktivitách ještě neskončili. Neřekl bych, že budeme mít dohodu s některým z týmů, ale zároveň to nevylučuji," dodal Barrett."