Hamilton vysvětluje nebezpečnou jízdu za safety carem
Při tak pomalé jízdě se nedala udržet teplota brzd.
Lewis Hamilton slaví vítězství v domácím závodě, již třetí v řadě, ale všechno mohlo být jinak. Moc nechybělo a kolidoval by se safety carem.
"Moje zadní brzdy nefungovaly správně, byly studené," vysvětloval po závodě Hamilton. "Snažil jsem se je ohřát, ale bezpečnostní vůz byl tak strašně pomalý, nedokážete si představit. Máme velmi rychlý vůz a za safety carem toho moc nevidíte. Brzdil jsem, ale prostě nefungovaly a téměř jsem naboural do bezpečnostního vozu."
Hamilton přitom kromě pilotování vozu stíhal i posílat odkazy Charliemu Whitingovi, řediteli závodu, který nechal safety car na trati mnohem déle, než se mu zdálo správné. Kdyby to bylo na něm, závodilo by se od prvního kola.
"Podle mě jsme měli mít normální start. Na trati bylo hodně louží, ale o tom je závodění. Jeli jsme za ním příliš dlouho. Když odjížděl, byl už čas přezouvat na přechodné pneumatiky. V roce 2008 bylo na trati více vody a normálně jsme odstartovali z rovinky."
"Moje zadní brzdy nefungovaly správně, byly studené," vysvětloval po závodě Hamilton. "Snažil jsem se je ohřát, ale bezpečnostní vůz byl tak strašně pomalý, nedokážete si představit. Máme velmi rychlý vůz a za safety carem toho moc nevidíte. Brzdil jsem, ale prostě nefungovaly a téměř jsem naboural do bezpečnostního vozu."
Hamilton přitom kromě pilotování vozu stíhal i posílat odkazy Charliemu Whitingovi, řediteli závodu, který nechal safety car na trati mnohem déle, než se mu zdálo správné. Kdyby to bylo na něm, závodilo by se od prvního kola.
"Podle mě jsme měli mít normální start. Na trati bylo hodně louží, ale o tom je závodění. Jeli jsme za ním příliš dlouho. Když odjížděl, byl už čas přezouvat na přechodné pneumatiky. V roce 2008 bylo na trati více vody a normálně jsme odstartovali z rovinky."