Novinky

  • 13.11.2024 Bad Maffei opouští místo ředitele Liberty Media

  • 12.11.2024 Bad Niels Wittich s okamžitou platností odstoupil z pozice ředitele závodů F1

  • 12.11.2024 Neutral Dan Fallows končí jako technický ředitel Aston Martinu

Facebook Instagram

Halo jako reklamní nosič?

Halo jako reklamní nosič?

Brown by byl pro

Toto prosím není vtip. Zařízení Halo, které je od nové sezony povinnou součástí monopostů F1, bude sloužit i k reklamním účelům. Přišli s tím bossové z Liberty Media.

Šéfové F1 zjistili, že by se na něj dal umístit digitální displej. Na nás je, abychom to realizovali,“ uvedl ředitel McLarenu Zak Brown, který coby marketingový expert rozhodně není proti. V praxi by to mělo fungovat tak, že na obrazovce poběží pruh s informacemi, jako je tomu například ve zpravodajských televizích. Zpočátku se samozřejmě předpokládá „experimentální režim“.

Bude to mít ale svoje hranice. V žádném případě nehodláme připustit, aby se k tomuto účelu využívala vnitřní část Halo. Jezdec nesmí být ničím rozptylován,“ zdůraznil Brown. „Tak jako ostatní části, bude se i Halo vyvíjet. Za pět let bude vypadat úplně jinak. Je třeba, aby se stalo integrální součástí vozu. Momentálně je na něj v podstatě našroubováno. Je to kompromis, ale po úpravách bude určitě i opticky vyhlížet lépe. A navíc skýtá i nemalé komerční možnosti.