Rudá odpověď je tu!
Ferrari chce zvýšit spolehlivost
Ani „rudá bohyně“ nepřekvapila. Stejně jako u většiny konkurence je Ferrari SF71H evolucí loňského vozu. Postavil ho se svými kolegy opět technický ředitel Mattia Binotto, který znovu vsadil na typické masivní bočnice, přecházející v ještě více zeštíhlenou záď.
Loni monoposty z Maranella Mercedesu stačily na pomalých tratích, nyní mu chtějí být vyrovnaným soupeřem i na těch rychlých. Klíčovou roli v tom sehraje bezesporu pohonná jednotka.
Motorářům v Maranellu aktuálně velí nástupce Lorenza Sassiho Corrado Iotti. Úkol pro něj a jeho tým byl zadán jednoznačně – po několika výpadcích v uplynulé sezoně zvýšit spolehlivost. Proto také Ferrari na rozdíl od svého hlavního soka nevyvinulo nový motor, ale pouze přepracovalo stávající. Neoficiální informace ze statických testů v továrně hovoří o tom, že se dílo zatím daří. Navíc se prý dosáhlo také zvýšení výkonu, takže by Ferrari už nemuselo být bez šance ani v kvalifikacích.