Vítěz Vettel zvládl 57 kol na měkké sadě pneumatik
Pirelli: Střední směs byla rychlejší
Klíčovou otázkou v závěru VC Bahrajnu bylo, zda Vettelovi vydrží měkká směs pneumatik Pirelli v takové kondici, aby se ubránil útoku Bottase na čerstvější střední směsi. Bylo to sice velmi těsné, ale čtyřnásobný mistr světa si s kritickou situací poradil a dokázal udržet vedení i na 37 kol starých pneumatikách!
Ferrari a Vettel se v 18. kole rozhodli přezout ze superměkké na měkkou směs pneumatik, protože podle původní strategie počítali ještě s jednou zastávkou v boxu. Tlak Mercedesu si však vynutil změnu a tým se rozhodl udržet jezdce na trati až do konce závodu. Byla to riskantní varianta, ale jinak by Vettel ani nemohl pomýšlet na vítězství.
Z infogramů Pirelli můžete vyčíst řadu dalších velmi zajímavých informací: