Williams nemá se zadním křídlem BARu nic společného
FIA kontaktoval kvůli své vlastní konstrukci.
Williams ústy svého mluvčího Liama Cloggera vysvětlil, že jejich intervence u Mezinárodní automobilové federace ohledně nové konstrukce zadního přítlačného křídla nemá vůbec co dělat se snahou týmu znemožnit jeho použití týmem BAR.
V médiích se objevily právě takové zprávy a tato snaha Williamsu byla zdůvodněna obavami, že již tak silný BAR by Williamsu zavařil ještě více. Důvody jsou ale zcela jiné.
"Pracovali jsme na podobné konstrukci zadního přítlačného křídla," řekl Liam Clogger serveru Pitpass. "Nicméně kvůli obavám z toho, že by bylo v rozporu s pravidly, požádali jsme o vyjádření ze strany FIA ještě před tím, než bychom začali s jeho výrobou.
Takže ano, kontaktovali jsme FIA, ale skutečně kvůli našemu vlastnímu nápadu," řekl rezolutně Liam Clogger.
"Naše konverzace s FIA neměla za cíl zpochybnit legitimitu konstrukce u jiných týmů, ale předání specifikace našeho konceptu pro schválení."