Ferrari se rozloučilo s motorem 056
Osmiválec poháněl k titulu pouze Kimiho Räikkönena.
Tým Scuderie Ferrari už rozbaluje poslední krabice kdesi v bahrajnské poušti. Mezi mnoha novými vzrušujícími součástkami se neztratí nový turbo motor V6 s obsahem pouze 1.6 litru a označením 059/3.
Ještě předtím, než se vydal na blízký východ, však stihl vzdát hold jednomu z nejúspěšnějších motorů uplynulého desetiletí. 2.4 litrovému osmiválci 056. Tento motor Ferrari používalo ve formuli 1 od roku 2006 do roku 2013, což znamená celých 139 odjetých velkých cen. Dvakrát pomohl vyhrát pohár konstruktérů a v roce 2007 poháněl Kimiho Räikkönena k mistrovskému titulu.
Jeho 39 vítězství znamená, že ze závodů do kterých byl nasazen, vyhrál 28%. Na kontě má 122 pódiových umístění, 29 nejlepších startovních pozic a 48 nejrychlejších kol.
056 byl poprvé ostře nasazen do GP Bahrajnu 2006, kde poháněl tovární vozy Ferrari i zákaznické vozy Red Bull Racingu. První vítězství pro motor 056 získal Michael Schumacher ve velké ceně San Marina.
Osmiválec Ferrari dopomohl k vítězství i jednomu zákaznickému týmů. V roce 2008 odvedl fantastickou práci pro Sebastiana Vettela a jeho STR03 a pomohl jim tak vyhrát velkou cenu Itálie.
V sezónách 2006, 2007 a 2008 získal shodně po devět vítězství.