FIA upřesňuje rozsah omezení rádiokomunikace
Nový předpis se týká také informačních tabulí.
FIA už týmům poslala podrobný seznam změn, kterých se budou muset držet na základě nového výkladu pravidla 20.1, podle kterého musí jezdec řídit vůz sám a bez cizí pomoci. Dosavadní výklad pravidla se nevztahoval na rádiokomunikaci a rady od jezdcova závodního inženýra, což se však minulý týden změnilo.
V třístránkovém dokumentu se například píše, že jezdec nemůže být informován ani o tom, ve které zatáčce je rychlejší než týmový kolega a ve které naopak pomalejší. A zákaz se netýká pouze rádia, ale také informačních tabulí ukazovaných jezdcům z boxové zídky. Zakázané jsou také pokyny pro změnu nastavení vozu pomocí volantu i informace týkající se spotřeby paliva.
Do této kategorie budou spadat dokonce i informace o tlaku v pneumatikách a jejich teplotě a také teplotě a opotřebení brzd, ale tyto dvě kategorie přibydou na seznam zakázaných až po VC Singapuru.
Inženýři nemohou odpovědět ani na přímé otázky typu: "Mám dobře nastavené…?“ Také je zakázáno komunikaci jakkoli kódovat.
Jezdec může být nadále informován o časech na kolo i sektorových časech ostatních jezdců, rozestupu mezi ním a dalším jezdcem, volbě pneumatik na další stint, vyvěšení vlajek, výjezdu bezpečnostního vozu a stavu vozovky. Inženýři budou nadále informovat o stavu pneumatik ostatních jezdců a jejich strategii a také jsou povolená varování týkající se poškození vozu a defektu pneumatiky. V trénincích budou informovat o provozu na trati a dovolené jsou i jednoduché výzvy, aby jezdec zrychlil nebo zpomalil své tempo.