Novinky

  • 14.04.2025 Bad Hülkenberg byl diskvalifikován z VC Bahrajnu kvůli sedřené spodní desce

  • 13.04.2025 Bad Russell a Antonelli přišli o 1 místo na startu VC Bahrajnu

  • 07.04.2025 Bad Japonec Šigeaki Hattori, účastník Indy 500, zahynul při dopravní nehodě ve věku 61 let.

Facebook Instagram

Ferrari chce třetí vůz kvůli "show"

Ferrari chce třetí vůz kvůli "show"

Uvidíme příští rok na startu 3 červené monoposty?

Na zprávy o finančních problémech několika menších týmů zareagoval Bernie Ecclestone v Singapuru způsobem sobě vlastním. Oznámil, že pro něj by to nebyla vůbec špatná zpráva, protože by mohl požádat největší a nejpopulárnější týmy, aby už příští rok nenasazovaly dva, ale rovnou tři vozy.

Špatně to vypadá především s Caterhamem, který uprostřed sezony změnil vlastníka a nikdo vlastně ani přesně neví, co za skupinu "investorů ze Švýcarska a Blízkého východu" nyní vlastní tým s nejpomalejším. Do stále horší situace se dostává i tradiční tým Sauber, kterému se letos ještě nepodařilo získat ani bod, Marussia nikdy neměla peněz nazbyt a nyní se oddělila od ruského výrobce supersportů, který dal týmu jméno, ale letos zanikl a spolumajitel týmu Force India se dostal do vězení, což indickému týmu samozřejmě pomohlo asi tak, jako zrušení Velké ceny Indie.

Šíření drbů se snažil zabránit Toto Wolff, který vyrukoval s informací, že nasazení třetího vozu by Mercedes stálo 32 milionů eur. Nejspíš nechtěně tím ale vlastně prozradil hlavně to, že v Mercedesu berou možnost nasazení třetího vozu dost vážně na to, aby připravili odhad nákladů. Mercedes měl s sebou v Singapuru po dlouhé době také rezervního jezdce, kterým se stal mladý Němec jezdící v DTM, Pascal Wehrlein.

Eric Boullier z McLarenu se jako obvykle snažil říct tak trochu ano i ne. McLaren je připraven nasadit třetí vůz, ale pouze v případě, že to bude Formule 1 potřebovat, aby zaplnila prázdná místa na startu, což se podle něj nestane.

Jedině Ferrari se třetím vozům vůbec nebrání. Španělský sportovní deník uveřejnil vyjádření mluvčího Ferrari.

"Nejde o přežití F1, ale o show. Při vší úctě (k malým týmům), lidé by raději viděli více vozů Red Bullu, Ferrari a Mercedesu."