Red Bull se odhalil jen částečně
Tým si tentokrát s premiérou pospíšil
Red Bull uvolnil první snímky nového vozu RB14. Monopost byl ukázán zatím v prezentačním (a zároveň maskovacím) lakování, tedy nikoliv ve zbarvení, v jakém se objeví ve velkých cenách. Zároveň prodělává pod dozorem Daniela Ricciarda v těchto chvílích svůj rollout, spojený s filmovacím dnem na okruhu v Silverstone.
RB14 je, stejně jako jeho předchůdce, dílem čtveřice inženýrů: Roba Marshalla, Dana Fallowse, Paula Monaghana a Pierra Wacheho. Předpokládá se nicméně, že zejména v otázkách aerodynamiky měl tentokrát mnohem silnější slovo Adrian Newey, jehož práce na supersportu Aston Martin se chýlí ke konci.
Agentury současně přinášejí první ohlasy. „Auto je moc pěkné a, doufejme, i rychlé. Bohužel má na sobě Halo, což mě opravdu štve. Přesto doufáme, že to bude krok vpřed a že budeme konkurenceschopní od začátku sezony, ne jako loni, kdy jsme doháněli ztrátu. To je teď to nejdůležitější,“ prohlásil Max Verstappen. Optimismem nešetřil ani Ricciardo: „Jsem přesvědčen, že budeme schopni častěji čelit Mercedesu a Ferrari. Pokud vůz bude fungovat stejně jako při simulacích, tak bychom mohli už při mém domácím závodě v Melbourne bojovat o pódiové umístění.
Red Bull změnil taktiku. V minulých letech se formulí pochlubil až během testů. Jejich počátek pak ovšem většinou padl na odstraňování nejrůznějších problémů a nedodělků. Teď by to mělo být jiné. „Naším cílem je zvládnout hned první testovací den kolem stovky kol,“ vyjádřil se šéf stáje Christian Horner.