Vrátí se aktivní zavěšení?
S týmy by pak na velké ceny cestovalo méně zaměstnanců.
Podle zpráv od korespondenta Telegraphu, Daniela Johnsona, by se do F1 mohlo vrátit aktivní zavěšení kol. FIA i týmy zvažují, zda by se prostřednictvím tohoto sofistikovaného systému nedaly snížit náklady. Podle týmů by prý mohlo být nákladově efektivnější, používat k nastavování vozu aktivní zavěšení a zbavit se tak složitých, výlučně mechanických systémů.
Aby se ale náklady opravdu ušetřily, muselo by být aktivní zavěšení unifikované podle standardů FIA. Lehčí nastavování vozů by pak týmům umožnilo snížit počet zaměstnanců, kteří spolu s týmem létají na velké ceny pořádané po celém světě.
Pravidlo by ale mělo vstoupit v platnost až od roku 2017. Strategická skupina by také měla probrat návrhy na unifikování nárazových struktur, zjednodušení palivových nádrží i brzdných kanálků, prodloužení životnosti převodovek a zavedení jednodušších předních křídel.
Aktivní zavěšení bylo v F1 zakázáno po sezóně 1993, kterou i díky nim ovládl tým Williams.