Martini po sezoně opustí F1
Williams přijde o titulárního sponzora
Sice už to nevypadalo nadějně nějakou dobu předtím, ale teď musel tým konečně kápnout božskou. Jednání mezi Williamsem a jeho titulárním partnerem Martini o prodloužení dosavadní smlouvy o spolupráci definitivně ztroskotala.
Stávající pětiletý kontrakt vyprší na konci této sezony a pak modro-červené logo z britských monopostů zmizí. Koncern Bacardi, jemuž světoznámá značka aperitivů Martini patří, mění svoji marketingovou strategii. F1 v ní už nebude hrát podstatnou roli. „Mají v portfoliu tolik produktů, a všechny nějak potřebují podpořit. Je přirozené, že jejich priority se časem mění,“ konstatovala šéfka Williamsu Claire Williamsová.
Pro stáj, která na tom po finanční stránce nebyla valně ani předtím, je to těžký úder. Perspektivního náhradníka bude shánět opravdu obtížně a nejspíše marně. Dá se tedy očekávat ještě větší závislost na zdrojích, které jí zpřístupní oba jezdci.